Pages


Subscribe:

Sunday, November 20, 2011

KESIAN ABANG AKU...

bru2 nie abg aku msok hospital.pastu aku makin rapat ngan die.sblm nie aku tk brape rpt ngan die sbb die dok kmpg.skang die dok damansara.aku dpt tau bnyk cite psl die dr family aku.nme abg aku MUHAMMAD SHAIFUL BIN MUHAMMAD SABRI.die msok hospital sbb ligament lutut die putus.sblm nie da penah kene tp sblh kanan.da elok da pon.main bola blk.pastu kene sblh lg.KESIAN ABANG AKU.


klu semua orang ade cite family diorang, aku ade gak.abang aku nie tk dpt kasih sayang ibu.mane pegi ibu die skang pon aku tak tau.dlu dok kmpg die ade tok(perempuan) ganti ibu die.ade la tmpt die mengadu.skang tok kitorang da meninggal.lps die kuar hospital die dok umah aku sementare die msh berjln pki tongkat.aku tengah excited giler nie nk tinggal umah ngan abang aku.mesti best giler dok ngan die.

KESIAN ABANG AKU

1 comments:

Anonymous said...

haha . sumpah gaya tulisan kau comel gilaa . aku suka dowh . wehh SYAZU , aku dah follow blog kau follow blog aku balik taww .

#asal ko x ajak aku tournament futsal ? grrr .

Post a Comment