Pages


Subscribe:

Friday, December 16, 2011

SEHARI YG PENAT....

aku ngan sedare aku pegi pavilion smlm.smlm tu rabu 15 dec 2011.style do pavilion.first time aku pegi.tp mmg aku cam tak sangke ah.kt tgh2 kl yg sesak gile ngan bangunan ade gak shopping mall bsr camtu.first pegi pavilion nk tgk wayang cite twilight.kuar umah kol 3 dgn hrpn cite kol 4.skali cite kol 8 mlm plak en.okay ah bli je ah.org blanje takkan nk mengarah plak kot.pastu ikot die pegi city bank.die bt ape ntah.pastu pegi klcc plak.nk bli kasut mende tah.huh ni da pnt da ni.pastu pegi jalan tar plak (tunku abdul rahman la mesti korang tetanye2 kn)hahaha.bli kaen plak.adoi mcm2 la.tu la pompuan.lastly, bru pegi pavi blk.bpk ah pnt siot.lps abis cite tu kuar ah nk blk.ade byk gile polar bear.patung la.stiap negare ade polar bear dorang.die lukis ah dkt bear tu cam lbh krg kesenian yg ade kt stiap negare ah.malaysia punye colourful do.lps tu nk amek teksi nk blk umah, ramai gile manusia yg tk reti nk dok umah kt kl ni.pastu tetibe jumpe stu keta nih.cam style,cool je.pastu bru ah blk umah.hoi pnt gile doh.

ade la ckit gambar..

ni die polar bear tu.(men2 je)

ni negare ape ntah...

haa ni malaysia punye.cantek enn

meriah do kt cni

ni ah keta yg aku ckp tu.

bpk smart.bkn org tu la.

ni lg ah smart enn.


1 comments:

nurul shifaa' =) said...

caju perasan. dan
WOI, SEMPAT KO KUTUK PEREMPUAN KAN?

Post a Comment